domingo, 10 de abril de 2011

L'higiene a la Roma antiga



Avui penjo per tots els meus alumnes de Llatí l'enllaç a una plana on trobareu l'informació de què parlàvem a classe sobre la higiene i les termes a la Roma antiga. Cal que us mireu les pàgines 1 a 6 (introducció i termes). Finalment no us col.loco el ppt que us mencionava ja que les autores no l'han pujat a Slideshare o qualsevol altra pàgina per compartir diapositives i no em semblava correcte fer-ho jo amb un material que no és meu. Espero que us agradi tant com el powerpoint: higiene i estètica a Roma. M'ha donat algun problema per descarregar, recomano utilitzar el google chrome. Si no, podeu descarregar el ppt original de la següent adreça: http://sites.google.com/site/tikanetepaidia/presentacion/actividades-2o-trimestre. El títol és taller d'higiene i estètica a Roma (diapositives 1 a 20).

No hay comentarios:

Publicar un comentario